Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

YAMAHA
Yamaha WR 125X
Αν θέλετε ένα εργαλείο για τους δρόμους της πόλης ή μια ανθεκτική μοτοσυκλέτα εκτός δρόμου για τα Σαββατοκύριακα στη φύση ή ακόμα μια κλασική μοτοσυκλέτα για ταξίδια, με ρεζερβουάρ δάκρυ και ψηλό τιμόνι, θα τα βρείτε όλα στη σειρά των 125 κ.εκ. Κάθε μοτοσυκλέτα έχει τα γονίδια των αντίστοιχων μοντέλων μεγαλύτερου κυβισμού, από την άψογη απόκριση στην οδήγηση και την ασφάλεια στο φρενάρισμα, έως τον κινητήρα που αποδίδει υψηλή ροπή και τον ελαφρύ σκελετό: όλα τα χαρακτηριστικά που περιμένει ο αναβάτης από μια Yamaha.
Κινητήρας υψηλής απόδοσης
Ο υγρόψυκτος, τετράχρονος κινητήρας 1ΕΕΚ με ψεκασμό καυσίμου σας προσφέρει άμεση απόκριση, ευστροφία, υψηλή ροπή και ιπποδύναμη, για να νιώθετε εξίσου άνετα στους δρόμους της πόλης και στις στροφές των επαρχιακών δρόμων. Η προσθήκη του κιβωτίου 6 ταχυτήτων διασφαλίζει ότι θα έχετε πάντοτε στα χέρια σας την ισχύ που χρειάζεστε.
Σχεδίαση Supermoto τυπικών διαστάσεων
Η WR125X έχει τις τυπικές διαστάσεις μιας μοτοσυκλέτας Supermoto, γι' αυτό έχει την όψη μοτοσυκλέτας πολύ μεγαλύτερου κυβισμού. Αυτή η μοτοσυκλέτα διαθέτει το εντυπωσιακό, χαρακτηριστικό στυλ των μοτοσυκλετών νέας γενιάς της Yamaha: θα προσελκύσει τα βλέμματα σε κάθε φανάρι που θα σταματάτε.
Τροχοί Supermoto
Για να αξιοποιήσετε απόλυτα μια μοτοσυκλέτα, πρέπει να έχετε τον απόλυτο έλεγχο. Η WR125X Supermoto διαθέτει τροχούς 17 ιντσών εμπρός και πίσω, με ελαστικά σπορ που αποδίδουν υψηλά επίπεδα πρόσφυσης. Ένα μεγάλο ελαστικό διατομής 140 χιλ. πίσω, δίνει στην WR125X όψη μεγάλης μοτοσυκλέτας και δυνατότητες για στρίψιμο υψηλού επιπέδου.
Άνεση στην οδήγηση
Είτε οδηγείτε στο δρόμο είτε εκτός δρόμου, το τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και το ψαλίδι (ανάρτηση με μοχλικό) πίσω απορροφούν τους χειρότερους κραδασμούς της διαδρομής σας. Το ελαφρύ σύστημα φρένων διατηρεί χαμηλό το μη αναρτώμενο βάρος, για ανάρτηση πολύ υψηλής απόκρισης, σε όλους τους τύπους εδάφους.
Μεγάλα δισκόφρενα για απόλυτη σιγουριά
Ο συνδυασμός νευρώδους κινητήρα και στυλ Supermoto της WR125X, σας εκλιπαρεί να την δοκιμάσετε στα όρια. Για τον τέλειο συνδυασμό φρεναρίσματος: μεγάλη ισχύς πέδησης σε συνδυασμό με άψογη αίσθηση. Η WR125X διαθέτει κυματοειδή δισκόφρενα ø 298 χιλ. εμπρός και ø 220 χιλ. πίσω.
Μαρσπιέ αγωνιστικού μοντέλου
Επιλέγετε μια Yamaha τόσο για την παράδοσή της όσο και για την απόδοσή της. Τα μαρσπιέ της WR125X είναι μέρος της κληρονομιάς μας από τις νικηφόρες συμμετοχές μας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MX και προέρχονται από τα αγωνιστικά μοντέλα motocross. Η σχεδίαση του πλαισίου προσφέρει αρκετά σημεία στήριξης στα πόδια του αναβάτη, χαρακτηριστικό ιδιαίτερα σημαντικό για την οδήγηση εκτός δρόμου.
Κινητήρας

Τύπος κινητήρα
υγρόψυκτο, τετράχρονος, τετραβάλβιδος, SOHC, Ένας κύλινδρος εμπρόσθιας κλίσης
Κυβισμός
124,7κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή
52,0 χλστ. x 58,6 χλστ.
Σχέση συμπίεσης
11,2 : 1
Μέγιστη ισχύς
11 kW (15PS) @ 9.000 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή
12,2 Nm (1,24 kg-m) @ 8.000 σ.α.λ.
Σύστημα λίπανσης
Υγρό κάρτερ
Καρμπυρατέρ
Ψεκασμός καυσίμου
Τύπος συμπλέκτη
πολύδισκος με σπειροειδές ελατήριο, Υγρός
Σύστημα ανάφλεξης
TCI
Σύστημα εκκίνησης
Ηλεκτρική
Σύστημα μετάδοσης
Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση
Αλυσίδα

Πλαίσιο

Σκελετός
Χαλύβδινος, διπλός ημιπεριμετρικός
Σύστημα μπροστινής ανάρτησης
Τηλεσκοπικό πιρούνι
Διαδρομή εμπρός
210 χλστ.
Σύστημα πίσω ανάρτησης
Ψαλίδι, (ανάρτηση με μοχλικό)
Διαδρομή πίσω
230 χλστ.
Εμπρός φρένο
Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 298 χλστ.
Πίσω φρένο
Υδραυλικό μονό δισκόφρενο, Ø 220 χλστ.
Εμπρός ελαστικό
110/70-17 M/C 54H (tubeless)
Πίσω ελαστικό
140/70-17 M/C 66H (tubeless)

Διαστάσεις

Συνολικό μήκος
2.095 χλστ.
Συνολικό πλάτος
835 χλστ.
Συνολικό ύψος
1.165 χλστ.
Ύψος σέλας
920 χλστ.
Μεταξόνιο
1.430 χλστ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος
255 χλστ.
Βάρος υγρό (συμπεριλαμβανομένων γεμάτων δοχείου λαδιού και καυσίμου)
137 κιλά
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ Καυσίμου
8,5 λίτρα
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ λαδιού
1,15
 







































































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου