Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

YAMAHA
Yamaha YZ 450F 
Επαναστατικός κινητήρας
Ο νέος επαναστατικός μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετράχρονος, τετραβάλβιδος κινητήρας με ψεκασμό καυσίμου 450 κ.εκ. και κύλινδρο οπίσθιας κλίσης διαθέτει εξαιρετικά αποδοτικό σύστημα εισαγωγής και καλύτερη συγκέντρωση μαζών εξαιτίας της αντίστροφης διάταξης των συστημάτων εισαγωγής και εξαγωγής. Έτσι η εισαγωγή καυσίμου είναι ευθεία, για πιο αποτελεσματική πλήρωση του κυλίνδρου, ενώ υποβοηθάται η επικέντρωση του βάρους της μοτοσυκλέτας, για εξαιρετικό κράτημα στις στροφές.
visual
Αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο
Χρησιμοποιούνται διαφορετικοί τύποι αλουμινίου σε διαφορετικά μέρη του πλαισίου, για καλύτερη ισορροπία αντοχής και ακαμψίας. Επειδή έχει μορφοποιηθεί με τόση ακρίβεια, το πλαίσιο διαθέτει εξαιρετική ακαμψία, ενώ οι πλευρικές κρούσεις μετατρέπονται ομαλά σε κατακόρυφους κραδασμούς, που απορροφώνται από την ανάρτηση. Για σας, αυτό σημαίνει ένα ελαφρύ και ισχυρό πλαίσιο, με εξαιρετικό κράτημα στις στροφές.
visual
Ψεκασμός καυσίμου
Ο ψεκασμός καυσίμου του YZ450F ρυθμίζεται αυτόματα, ώστε να αποδίδει την καλύτερη δυνατή καύση, υπό μεταβαλλόμενες συνθήκες. Ένας αισθητήρας θέσης γκαζιού (TPS) και αισθητήρες για την πίεση εισαγωγής, τη θερμοκρασία αέρα εισαγωγής, την πίεση αέρα, τις σ.α.λ. του στροφαλοφόρου άξονα και τη θερμοκρασία του ψυκτικού, παρακολουθούν συνεχώς τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα και κάνουν τις σχετικές προσαρμογές.
visual
Ρυθμιστής ισχύος YZ (προαιρετικό)
Ο ρυθμιστής καμπύλης απόδοσης YZ σάς επιτρέπει να ρυθμίσετε τα χαρακτηριστικά παροχής ισχύος της μοτοσυκλέτας σας, χωρίς να χρησιμοποιήσετε φορητό υπολογιστή. Μπορείτε να διαμορφώσετε ένα πλουσιότερο μίγμα καυσίμου/αέρα σε χαμηλότερες σ.α.λ. για καλύτερη πρόσφυση στη λάσπη ή ένα φτωχότερο μίγμα στις υψηλές ταχύτητες προκειμένου να αποκτήσετε ευστροφία ή ο,τιδήποτε άλλο πιστεύετε ότι χρειάζεστε. Είναι εύχρηστος, με απλό περιβάλλον χρήσης και εύκολους στη ρύθμιση τρισδιάστατους χάρτες.
visual
Άκαμπτες ακτίνες στον πίσω τροχό, με μαύρο περίγραμμα
Οι ακτίνες του πίσω τροχού της YZ450F έχουν την κατάλληλη γωνία και το κατάλληλο μήκος για να παρέχουν στον πίσω τροχό την κατάλληλη ανοχή για καλύτερη αίσθηση οδήγησης και βελτιωμένη πρόσφυση, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες. Ο πίσω άξονας μεγάλης διαμέτρου, 25 χιλ. είναι μεγαλύτερος από ό,τι στις περισσότερες αγωνιστικές μοτοσυκλέτες και παρέχει ιδανική ακαμψία, για περισσότερη σιγουριά.
visual
Επιθετικό στυλ
Έχει δωθεί έμφαση στην κομψότητα του μηχανικού σχεδιασμού της YZ450F, διατηρώντας το σκελετό της όσο το δυνατόν περισσότερο γυμνό, με ελάχιστα πλαστικά μέρη. Τα μέρη που απομένουν έχουν στυλ: το πίσω φτερό σε μορφή "ουράς ψαριού" δίνει την εντύπωση μιας μοτοσυκλέτας που φεύγει και το εμπρός φτερό έχει σχήμα βέλους που εκτοξεύεται. Στο γκαράζ ή στην πίστα, αυτή είναι μια μοτοσυκλέτα με υπέροχη εμφάνιση.
Κινητήρας

Τύπος κινητήρα
υγρόψυκτο, τετράχρονος, DOHC, τετραβάλβιδος, μονοκύλινδρος, οπίσθιας κλίσης
Κυβισμός
449,7κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή
97,0 χλστ. x 60,8 χλστ.
Σχέση συμπίεσης
12,5 : 1
Σύστημα λίπανσης
Ξηρό κάρτερ
Καρμπυρατέρ
Ψεκασμός καυσίμου
Τύπος συμπλέκτη
Υγρός, Πολύδισκος
Σύστημα ανάφλεξης
Με τρανζίστορ
Σύστημα εκκίνησης
Μανιβέλα
Σύστημα μετάδοσης
Μόνιμης εμπλοκής, 5 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση
Αλυσίδα

Πλαίσιο

Σκελετός
Πλαίσιο με αμφίπλευρη δοκό
Σύστημα μπροστινής ανάρτησης
Upside-down telescopic fork
Διαδρομή εμπρός
310 χλστ.
Γωνία Κάστερ
26º
Ίχνος
117 χλστ.
Σύστημα πίσω ανάρτησης
Ψαλίδι, (ανάρτηση με μοχλικό)
Διαδρομή πίσω
310 χλστ.
Εμπρός φρένο
Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 250 χλστ.
Πίσω φρένο
Υδραυλικό μονό δισκόφρενο, Ø 245 χλστ.
Εμπρός ελαστικό
80/100-21-51M
Πίσω ελαστικό
110/90-19 62M

Διαστάσεις

Συνολικό μήκος
2.191 χλστ.
Συνολικό πλάτος
825 χλστ.
Συνολικό ύψος
1.311 χλστ.
Ύψος σέλας
999 χλστ.
Μεταξόνιο
1.487 χλστ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος
383 χλστ.
Βάρος υγρό (συμπεριλαμβανομένων γεμάτων δοχείου λαδιού και καυσίμου)
111 κιλά
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ Καυσίμου
6,2 λίτρα
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ λαδιού
1,2 λίτρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου