Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ

προορισμός απέχει πολλά χιλιόμετρα και θα ταξιδέψετε με πλήρες φορτίο, αλλάξτε τα προληπτικά εφόσον η φθορά τους υπερβαίνει το μισό πάχος των καινούργιων. Ελέγξτε τους άξονες των τροχών και τις ακτίνες τους (εάν διαθέτουν), προσέχοντας για τυχόν τζόγους και θορύβους στα ρουλεμάν. Εάν ξεκινάτε για πολλά χιλιόμετρα (π.χ.

ταξιδάκι στην Ευρώπη) μπορεί να μη σας φθάσει ούτε καινούργιο ζευγάρι ελαστικών (τουλάχιστον το πίσω), μια και εκεί μιλάμε για πραγματική άσφαλτο. Και στην Ελλάδα όμως, οι δρόμοι το καλοκαίρι γλιστρούν ακόμα περισσότερο από όσο τον χειμώνα (οπότε η τσιγγουνιά στη αντικατάστασή τους μπορεί να σας κοστίσει πολύ περισσότερα...), ενώ σε περίπτωση κλαταρίσματος είναι και δυσεύρετα Σημαντικοί παράγοντες για απροβλημάτιστες διακοπές είναι η αλυσίδα και τα γρανάζια. Ανοίξτε το βιβλιαράκι του κατασκευαστή, φέρτε τον τζόγο στα όρια που αναφέρει με τη μοτοσυκλέτα πλήρως φορτωμένη (μπαγκάζια και συνεπιβάτης) και, το βασικότερο, ελέγξτε εάν γυρίζουν ομοιόμορφα περιστρέφοντας τον τροχό. Καλό θα είναι να την λιπαίνετε συχνά και να πάρετε μαζί σας ένα σπρέι. Εάν αποφασίσετε να την αλλάξετε, θυμηθείτε ότι στα πρώτα 1.000 χλμ. θα χρειάζεται συχνή ρύθμιση. Εάν τα δόντια των γραναζιών έχουν χάσει το κωνικό σχήμα τους, πρέπει να τα αλλάξετε και μαζί με αυτά οπωσδήποτε και την αλυσίδα!

Ρυθμίστε τη δέσμη των φώτων και λάβετε υπ΄ όψιν ότι όταν φορτώσετε τη μοτοσυκλέτα, μπορεί οι προβολείς να «κοιτάνε» τα δέντρα (στραβώνοντας επιπλέον και τους απέναντι) και όχι τον δρόμο! Οι ανταλλακτικές λάμπες, ειδικά για τον προβολέα, μπορεί να αποδειχθούν δυσεύρετες στη μέση του... πουθενά, οπότε καλό είναι να πάρετε μια εφεδρική μαζί σας. Συμπληρώστε τα υγρά της μπαταρίας (αν δεν είναι κλειστού τύπου) και τσεκάρετε για βουλωμένα σωληνάκια υπερχείλισης και τσακισμένα καλώδια, ιδιαίτερα στην περιοχή του λαιμού. Δεν ξεχνάμε τα λάδια!
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου